wtorek, 22 stycznia 2013

z broszek...

           Vintage to styl, który jest mi zdecydowanie najbliższy...nie dziwcie się więc , że właśnie tym zagadnieniem postanowiłam zainaugurować moje "tygodnie tematyczne" ...:)

Dziś chciałam skupić się na bukietach...z broszek:), bo kto powiedział,że bukiet do ślubu musi być z kwiatów?
Jest to propozycja dla odważnych kobiet, które jednocześnie są miłośniczkami klasyki. Ja osobiście jestem zauroczona. To bardzo efektowna alternatywa dla kompozycji roślinnych. Jednocześnie mogą pełnić funkcję biżuterii.Niestety ich ceny,póki co, są dość wysokie, ale.....warto zainwestować,jeśli zależy nam na oryginalności. Poza tym bukiety z broszek to gwarancja dobrego wygladu i trwałości przez całą uroczystośc ślubu i wesela, a nawet pokusiłabym się o stwierdzenie, że są ...... wieczne:)

mój numer jeden:...z sówką!:)
  
 















źródło: dreamwedding.pinger.pl
 pinterest.com
stylowi.pl
bukieteria.net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz