czwartek, 24 stycznia 2013

milosnicyvintage.blogspot.com

nadal pozostajemy w klimacie vintage...

              Uwaga!Wyobraźcie sobie : zapach świeżych owoców i kwiatów, niezliczoną ilośc bibelotów, pastelowe delikatne kolory, subtelne detale i sielski krajobraz... nie,nie to nie jest wizualizacja mojego wymarzonego domu, tylko scenografia przyjęcia weselnego w stylu vintage :):):) chociaż właściwie jedno nie wyklucza drugiego :). 
Taka konwecja urządzania ślubu na świecie przyjęła się już jakiś czas temu...do naszego kraju wkrada się na razie bardzo dykretnie, ale na szczęście (zwłaszcza moje ;) )  nie brakuje Par, którym taka stylistyka przypada do gustu. Mam nadzieję, że jak najszybciej będę mogła zrealizować wszystkie swoje vintage'owe fantazje, tworząc dekoracje na taki właśnie tematyczny ślub!!!!!!...
...i nie mówię tu bynajmniej o swoim:)

a teraz kilka inspiracji,które szczególnie mnie urzekły.Jak Wam się podobają ???!!!


































Po krótkim namyśle stwierdziłam,że ...  chyba jednak ten blog powienien się nazywać milosnicyvintage.blogspot.com :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz